В межах проекту проведено тренінг з розвитку цифрових навичок для викладачів та адміністративного персоналу

Publish Date
Digital skills development training for teachers and administrative staff

Викладачі та адміністративний персонал учасників проєкту AFID взяли участь у тренінгу «Цифрові навички для викладачів та адміністративного персоналу» (8 – 10 квітня 2024 року).

Тренінг розпочався із обговорення драфтової версії віртуального інклюзивного кампусу (VIC), який презентувала команди AFID Харківського національного економічного університету ім. Семена Кузнеця. Так учасники тренінгу мали змогу обговорити поточний інтерфейс VIC, структуру та наповнення курсів у VIC, особливості інструментарію забезпечення інклюзивності у віртуальному кампусі.

Левова частка тренінгу була присвячена розвитку цифрових навичок викладачів та адміністративного персоналу для забезпечення інклюзивного навчального процесу у VIC. Зокрема, учасники мали змогу ознайомитись та повправлятись у:

  • створенні курсів та керуванні заняттями у MS Teams (Як створити команду для курсу VIC, додавання студентів і співробітників до команди, керування дозволами та ролями в команді, категорії курсу: Домашня сторінка, Блокнот для класу, Завдання тощо);
  • формуванні структури та наповненні курсів у MS Teams (Створення блокноту для класу: тип розділів, дозволи студентів, елементи редактора, зв’язування зовнішньої інформації, освоєння інструменту OneNote);
  • забезпеченні ефективної комунікації на курсі засобами MS Teams (Створення каналу курсу, використання публікацій у каналі для прямих повідомлень і групових обговорень, найкращі методи публікації в каналах, налаштування стрічок активностей, інтеграція сторонніх інструментів: приклад використання Kahoot тощо);
  • проведенні Онлайн-занять (Налаштування нових зустрічей/онлайн-класів за допомогою інструмента календаря, планування онлайн-зустрічей для каналу курсу, ролі учасників онлайн-класів, сеанси для обговорень у малих групах, освоєння онлайн-зустрічей із спільним використанням екрану/контенту, інтерактивним голосуванням та участю студентів);
  • формуванні завдань з курсу та проведенні оцінювання (Розуміння варіантів постановки завдань учасникам, призначенні індивідуальних завдань, тестів та інших опцій, створенні рубрик та критеріїв оцінювання, контролювання виконання завдань, поставлених студентам, оцінювання успішності виконання завдань, проведення підсумкового контролю за допомогою програми Microsoft Forms);
  • використанні інших інтегрованих інструментів (Відстеженні, як студенти взаємодіють із курсом, аналітика завдань для моніторингу прогресу навчання, відстеження відвідуваності для подальшої взаємодії зі студентами, кількісне оцінювання комунікаційної інформації та огляд у межах курсу, контроль самопочуття для проведення опитувань щодо емоційного та психічного стану студентів).

На завершення тренінгу, викладачі-учасники проєкту презентували короткий огляд курсів, які пропонуються у VIC та обговорили ключові аспекти забезпечення інклюзії в межах даних курсів.