26–31 травня 2024 року професор кафедри менеджменту та міжнародного підприємництва Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки, член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Ігор Олексів та заступник директора ІНЕМ, доцент кафедри ММП Юрій Малиновський взяли участь у навчальній програмі обміну досвідом «Удосконалення освітніх програм у вищій освіті» у Королівському технологічному інституті (KTH, Royal Institute of Technology, Стокгольм, Швеція).
Програма організована в рамках Baltic Sea Neighbourhood Programme Шведського інституту і проєкту Strengthening PhD education in Ukraine for sustainable growth of academic careers (TALENT4UA), партнерами якого є Національний університет «Львівська політехніка» та Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти. У заході взяли участь голова агентства Андрій Бутенко, а також представники українських, азербайджанських та південноафриканських університетів.
Департамент інженерних наук KTH у співпраці з Управлінням міжнародних зв’язків KTH уже кілька років проводить тижневі захопливі програми для викладачів та лідерів з усього світу. Головна мета тренінгу – надати окремим особам і групам інструменти для проведення змін у своїх установах шляхом обміну досвідом і знаннями, налагодження контактів та співпраці. Учасникам надають можливість зустрітися з педагогами й дослідниками KTH, а також із представниками багатьох інших установ.
Навчальна програма передбачала такі теми:
- Забезпечення та підвищення якості вищої освіти – європейські, шведські та інституційні перспективи;
- Освіта для сталого розвитку;
- Цифрове навчання у вищій освіті;
- Переосмислення інженерної освіти;
- Економічно-ефективний освітній розвиток;
- Навчання наукових керівників у KTH;
- Вплив студентів у KTH;
- Рамкова основа для майбутньої освіти в KTH;
та інші.
Крім того, координатор проєкту AFID Віктор Кордас (KTH) та Ігор Олексів (LPNU), представили результати проєкту AFID голові Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти України Андрію Бутенку. Зокрема, був представлений Віртуальний інклюзивний кампус розроблений в межах проєкту.